tisdag 1 maj 2012

Funderingar

Jag ser verkligen fram emot att börja jobba som personlig tränare.
Mycket av problemen för de som väljer att jobba med en PT handlar om svårigheten att skaffa sig och hålla sig till rutiner. Med någon som väntar, pushar och redovisar resultat blir det lättare att jobba sig in i rutinen. Jag har det själv bra på denna biten. Jag älskar rutiner, mår bäst AV rutiner och har lätt för att rätta mig efter satta rutiner. Jag har nästan på sistone börjat känna att detta retar folk. Frågan är då om jag vill ändra på mina satta rutiner - som jag trivs med, för att det retar andra? Svar nej, jag vill vara hemma 22 varje kväll, gå ut med hunden i lugn och ro vid halv elva och sen sova. Jag går upp sju varje morgon och tar en morgonrunda med hunden, vare sig jag jobbar tidigt eller ej. Jag försöker få in sex träningspass i veckan och prioriterar alltid hunden framför allt annat. I like it that way. Gillar man inte det är det fritt fram att se sig om efter en ny bekantskap. Jag inbillar mig att denna egenskapen är bra att ha som personlig tränare så jag ska värna om den så gott jag bara kan.
Tankar från mig, en  valborgskväll som denna. Sov gott så ses vi på gym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar