torsdag 31 maj 2012

Friidrott

tittar jag ALDRIG på... Men nu är TV:n på och jag sitter och följer med med kroppen i soffan när männen hoppas sina längdhopp... Över 8 meter... helt otroligt egentligen...
Två träningspass idag trots Nikons magsjuka. Nu mår han tack och lov lite bättre. Hemskt när djur är dåliga - vi talar ju inte precis samma språk. Men en smart hund som vår kan i alla fall hitta sätt att kommunicera.
Åter till passen, första passet blir en timmes blandad träning tillsammans med mina seniorer på Sportlife. Hääärligt var det! 7 stycken som fick kämpa ordentligt (och de älskar ju att se MIG svettig också så glädjen infanns sig hela passet igenom!) och duktiga var dem!
Pass två blev efter min PT-lektion och bestod av 1 timme på crosstrainern - japp, jag DISSADE styrketräningen för kondition. Bara idag... Imorgon blir det på det igen.

Avslutar med ett foto på mig och kollegan i våra fina nyköpta jackor. VEM är snyggast egentligen?!




















Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Jaa vem för en gång skull blev Per bra på bild. Måste man välja ? Nej ni är snygga båda två .

    SvaraRadera
  2. Du kommer få överge styrkan för kondition fler gånger, Linda !

    SvaraRadera