torsdag 24 maj 2012

Livets goda

 Tyvärr har de här 15 dagarna utan träning visat sig på fler vis än rastlöshet och dålig kondition när man startar upp igen. -Det har också inneburit lite mer mat och mer stillasittande tid vilket också har gjort att vissa delar på kroppen växt till sig lite. -In a BAD way I might add... Inga muskler tyvärr... Så, det blir till att försöka motivera mig till lite mer konditionsträning från och med nu. Blir tufft när allt jag egentligen vill är att LYFTA och DRA! :)















Man säger ju inte nej till en morotskaka på Pålsjö Paviljong... Kan rekommenderas, kanske i samband med ett löppass istället för att som jag bara lulla dit-kräng-lulla hem! :))

Bjuder på ett kort på min familj som jag tog när jag och Gaby just avnjutit morotskakan på en av de varma sommardagarna vi fått njuta av den sista tiden.





















Jag tog med Nikon till skogen en extra gång, tänkte han skulle få prova utomhusgymmet. Han lyckades bra. 20 situps! Duktig vovve.




















Idag är det torsdag, klockan är halv sju och det bär iväg till Military fitness för första gången sedan sjukdomen! Gött! Nu kör vi! Rock n' roll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar