onsdag 30 maj 2012

Klockan är 13,

lunchen är uppäten och jag sitter i soffan med benen i kors och datorn i knäet. Min lediga dag! Ikväll träffar jag Roland som jag knappt pratat med ensam sedan december, ska bli underbart.
Natten till idag har varit tuff- en magsjuk hund leder till väldigt lite sömn. Men, mest synd om skrutten så jag gnäller inte. Vi har en söt hund som i alla fall väcker oss på ett lugnt sätt och tydligt visar att "nu är det kris-jag måste ut".
Märkte nu på morgonen dessutom att gårdagens triceps/axelpass började kännas rätt ordentligt. Extension av armbågsled=AJ. :)
Men på ett skönt sätt. Triceps har inte blivit tränad sen innan sjukdomen om med de övningar jag drog igenom så vore det ju attans...

Tricepspress x3 i kabel
Dips i dips/chinsmaskin x3
Dips på bänk x3
Liggande tricepspress med EZ x3
Enhands tricepspress med hantel bakom huvud x3
Tvåhands tricepspress med hantel bakom huvud x3
Kickbacks x3
Enhands tricepspress i kabel x3
Tricepspress över huvudet med rep x3

Hmmm... 27 set. Så jäkla gött!

Innan passet blev det lite "reklamfotografering", nästa vecka kör jag och Jeppe igång SPORTLIFE BOOTCAMP så lite reklam måste ju ut och varför inte göra reklamen lite annorlunda?!







Ja, KUL hade vi i alla fall! :)

  

















I morse blev det ben och magpass - inget riktigt tryck i någon av dem, men det var ändå skönt att köra. Blev dessutom ett 30-minuters konditionspass på crossen efteråt - DET är jag stolt över... Sällskap gör en del - man går ju inte AV om någon annan står kvar! :)
Förvisad till biceps när knäet strejkar...
Inte kul. Stackaren...























Dietdag 3 nu och det går bra, inte FULL koll, men dock hungrigt medveten om att det är mindre än vanligt i alla fall. Det gäller att hålla sig sysselsatt för någon som äter när man är uttråkad. SÅ idag blir kanske mycket gjort - allt för att ta tankarna bort från allt gott man skulle kunna äta!
Spännande att se hur det känns i slutet på juni. Jag ska i alla fall göra mitt bästa, så får vi se hur långt det tar mig!

Ha en underbar onsdag!

1 kommentar: