onsdag 16 maj 2012

Personlig träning

Man hinner fundera en hel del när man är sjuk. Är det bra? Jag vet inte riktigt men oavsett om det är bra eller ej så är det kanske nödvändigt ibland. Mycket har hänt den senaste veckan som känts lite jobbigt. Men jag gissar också att allt blir jobbigare när jag inte får träna. Jobbar ju trots allt på gymmet så man kan ju inte glömma bort att man har träningsförbud precis! Men, det är den 16:e idag och den 20:e är penicillinkuren över. Tack och lov... bara hoppas att det halsont jag -trots penicillinet- har kvar också är borta tills dess.

Trots sjukdom har jag haft min allra första PT-lektion i Höganäs. Gud vad tiden går FORT. Det var så mycket mer jag ville låta henne göra men poof så var timmen över. Men, PT-jobbet är definitift för mig! Som fisken i vattnet trivdes jag. Folk kan SÅ mycket mer än de själva tror, tänk vad ALLA människor kunnat åstadkomma med en personlig tränare... Inte bara inom träning utan i livet, någon som alltid tror att man klarar mer, orkar mer, ska våga satsa mer... Då hade många fler människor verkligen satsat på månen och NÅTT den också!
Det var lite mitt-i-veckan-filosofi från mig! Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar