söndag 27 maj 2012

Inspirationshelg

Denna helgen har varit händelserik, full av inspiration och till och med innehållit tid till lite egen reflektion. Något som jag faktiskt har behövt och som jag inte känner mig helt färdig med ännu. Men jag har påbörjat min färd i alla fall.
Blev en del fotografering på Fitness Five, lägger in ett par bilder och är det någon som INTE vill vara med på bild så säg till så tar jag bort det!

Även skrutt var fascinerad av tävlingen.

Alla Sportlife:are på samma ställe.
 
  

 

Provade själv strikta FF-programmet på gym idag och man har lite att jobba med. Men, lite motivation har man fått så det är väl bara att sätta igång. En månad till Tylösand, får se vad man hinner prestera tills dess.

Idag inhandlades riktig mat, mycket sallad och grönt, makrill och fiberrikt bröd så nu ska vi försöka bättra oss. Nu blir det soffa och film efter dagens prestation med två träningspass. Sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar