torsdag 16 augusti 2012

Bla bla bla

Om något positivt kommit ur detta så är det min ännu starkare jäklar anamma att nu SKA det hända saker... Det har blivit extremt mycket träning nu i några dagar, flera pass om dagen och mycket rörelse. Cykling till och från jobb, promenader på flera timmar med Nikon och allmänt AKTIVT. Snacka om att träning gör att man får MER energi, inte tvärtom. Behöver INTE längre förhandla med mig själv, nu bär det bara iväg! Supergött!






















Kosten känns ok nu, jag väger och skriver ALLT, denna gången vill jag verkligen ha koll på även de små sakerna som paprika, sallad osv, sånt jag INTE räknade förr... Nu stramar vi...
Och jo, ner går det i alla fall.
59,8 (juni, juli-nånstans)
59,4
58,0
58,4
57,7
57,3
57,5
56,3 (imorse)

Nu ska vi faaasen fortsätta så. :)

Två nya sug känner jag i mig nu - motorcross och box... Vet inte vad jag ska göra med dessa två sug ännu, funderar på det så ser vi vad det leder till. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar