tisdag 14 augusti 2012

PT-Linda

Ohhhk nu gick jag in för att blogga om något helt annat, men så såg jag mitt tidigare inlägg och GUD vad sugen jag blev på att göra ett nytt försök med mina ringar...!

Klockan är halv 10 och mina ögon går redan i kors... Full rulle på jobb idag, helt underbart att vara tillbaka. Härliga människor, mycket att göra och stort förtroende. Jag ÄLSKAR mitt jobb.

Möttes av en syn på jobb som gjorde mig EXTRA glad, bara två veckor kvar om allt går vägen. Sjukt taggad och bara SÅ sugen på att sätta igång. Hemsidan är så gott som färdig och ja, nu ska det satsas!


















Träningen för egen del går dessutom super, inte sällan det blir två pass om dagen och gud vad jag tycker det är skönt. Har hittat ett proteinpulver jag gillar, KESO är införd i dieten och kesella köpte jag idag för att prova ett tips. Min shoppinglista är något av det tråkigaste en "vanlig" människa kan se: Makrill, kycklingbröst, keso, kesella, lättmjölk, ägg och grönsaker. Om jag sen bara kunde HÅLLA MIG BORTA FRÅN ALLA BARS så hade allt varit perfekt!
Men, vem är perfekt egentligen?...

De närmsta dagarna blir det till att repetera -och i vissa fall lära in på nytt- allt om myasin, aktin, ATP, hjärtats funktioner, skelett och leder... Bara NÖTA.

Mycket som känns BRA nu.
Go with it, Linda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar