söndag 5 augusti 2012

Hallonmumma

Gårdagen bjöd på två träningspass, dock inte så mycket styrketräning utan mest kondition. Först 30 minuter crosstrainer på morgonen á 430kcal och lite bänkpress på det. Med betoning på LITE... Sen blev det 5km löpning ute på 29 minuter. Egentligen blev det 2.5km, sen paus för Nikon att bajsa och sen ytterligare 2.5km! Men, ja, tycker egentligen inte jag måste delge er ALL information! :) Lite privatliv kan man ju ha!
Kändes dock bra, och även om det trots allt tog 29 minuter så kändes det fort. Skön känsla.

En bra dag förutom att jag "råkade" sätta i mig 4 bars. Jag kan INTE ha sådana hemma, det är konstaterat nu. Diciplin = noll när de ligger i skåpet... Men förutom det så har jag ett extremt nyttigt boende. Det FINNS verkligen inget "skit" i min lägenhet ALLS... Kylen ser ut som värsta Anna Skipper-kylen och i frysen är också BARA nyttigheter förutom en påse kanelsnäckor för oväntat besök... Helt sanslöst... Gurka, purjolök, makrill, ägg, paprika, tomat, lättyoggi (till proteindryckerna) och keso. Nästan så man fryner på näsan så nyttigt det är... :)

Fick besök av chefen, aka vännen, Anna; och hennes sambo igår. Trevligt samtal och en mycket fin blomma fick jag som inflyttningspresent. :) Tack tack! Ser fram emot nästa besök för fotografering av droppar!






















Idag ska det jobbas, bara en timme men ändå, gym ska in i planeringen och självklart quality med skrutt. Ser vi fram emot. Jag började morgonen med att prova min mixer för första gången.


















Lite hallonkesella, lite lättmjölk, hallon, ett halvt äpple och sen mix. Voilá! Ser fram emot att få hem mitt protein så man kan göra dem ännu mer "effektiva". Gott var det i alla fall. Blir till att leta lite recept på nyttiga smoothies tror jag. Tips?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar