fredag 3 augusti 2012

Fredag

Fredag och snart dags för första TRX-passet på ett tag! Ska bli skönt! En härlig skara bokade redan så det ska bli roligt att köra igång igen. Antagligen var det så pass länge sedan att lite träningsvärk kommer dyka upp... Fint! :)

De senaste dagarna känns det bara bättre och bättre med träningen, börjar så smått hitta fokus igen. Vill inte säga FÖR mycket på det området eftersom det går upp och ner, men lite motivation och jäklar anamma känner jag finns! Igår blev det två pass, först crosstrainer 75minuter 1000kcal och senare ett riktigt fint axel och tricepspass (dock ingen träningsvärk, men det var ett BRA pass ändå!).
Vikten pendlar som vanligt mellan 57 och 58... Fasen vad svårt det ska vara under det...
Men skam den som ger sig. När ekonomin finns ska jag göra en lite koll på min ämnesomsättning, tycker det är lite konstigt med den mängden man tränar och ett intag på ca 13-1500kcal per dag att det inte händer mer. Bara bra att kolla upp lite!
Protein har jag också börjat med - äntligen hittat lite jag tycker OM! Kommer köra på två olika ett tag, det ena kommer hem i dagarna och det andra kommer in på Sportlife vid nästa Dalbladsbeställning.
Blir Strawberries and Cream från Gaspari (GOD!) och en Päron/banan från Dalblads. Nu ska vi börja få ordning på allt ska ni se!




Underbar morgon idag när det första man ser är en sovande vovs med tassen över nosen... Då börjar dagen på bästa sätt. ♥
Idag var vi ute på en liten tur i parkerna här runt omkring och ett besök på Restaurang Camilla för första gången. God pannbiff till mig och lite mer onyttig mat till skrutten. Tur han inte dietar! :)

 

























Och nä, han fick inte ALLT :) Då hade hans mage nog inte mått bra, men han fick en del! Inte helt fel, sen blev det hem och vila. Nu laddar vi för TRX innan fredagsMYS! :)




















Trevlig helg!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar