lördag 18 augusti 2012

Kurdryck...

PT-pärmarna är uppslagna, instuderingsfrågor framme och har dessutom fått i mig hälften av en fruktansvärt äcklig "Nej, nej, nej, ingen förkylning NU-dryck" som jag köpte ingridienser till imorse... Det går INTE att vara sjuk de kommande två veckorna. Så ÄR det bara...

Ingridienserna...

Först en klick honung...

pressad apelsin och citron...

Två färska vitlöksklyftor ( fy faaaaa_)

Lite päron och nektarin för att försöka bättra på smaken LITE...


Färdigt... Så äckligt så det finns inte....

Gårdagen blev en spontan grillkväll med massa underbara människor (ni som INTE vill vara med på bild får säga till så plockas de väck!) som gjorde kvällen helt underbar. Och eftersom mitt kött var värsta sega björnköttet och majsen torr och trist så får jag ju tacka både Johan, Per och Helen som delade med sig av sitt supergoda kött... Märks att jag inte är van att plocka kött i köttdisken längre.... :)


Johan helt i extas över sitt kött

Det skulle jag också varit om det var mitt.... :)

Lean mean eating machine

Jag då? Får inte jag?!

Vilket charmtroll!

Pappa upp i dagen eller?!

Full fokus...

Tänk att vi kan vara så roliga?!

Snygge Jeppe

och crazy Linda....

Ingen fantasi har jag vad gäller minspel heller ;)

Snabba fötter, snabba fötter!!!

De andra badar, jag dricker te :)

Fast alla tyckte inte det var supermysigt!


Idag inser jag att dieten får läggas åt sidan, feber har jag och snyter mig konstant, men förutom detta och trycket över bihålor och tinningen så är det faktiskt OK. Ingen träning idag (Igår gjorde jag året 200:ade pass)... jag satsar på kommande två intensiva veckor, dessa ska intas med 100% engagemang och vakenhet.
Sista dagen imorgon innan allt sätter igång med ett tempo man antaligen glömt lite under sommaren...
Välkommen till verkligheten Linda!


* * *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar