onsdag 18 april 2012

En underbar start på dagen

Dagens pass - ben och mage. Ben är inte precis favoriten, men onsdagen som DAG börjar verkligen bli en klar favorit. Ledig hela dagen fram till 18 vilket gör att jag absolut inte har någon tidsgräns på gymmet. Jo, inte över 5 timmar för då är Nikon hemma ensam för länge, men jag TROR att det är lugnt på den fronten.
Idag blev det 2 timmar, en härlig uppstart med halv dos av SUPER PUMP MAX - fullt tillräckligt för mig för att känna orken till dert där lilla extra. Motivationen har jag i hjärta och själ så mina inköp av pulver räcker längre än det gör för dem flesta!

Självklart börjar man med "machoövningen" knäböj där jag idag faktiskt kände mig riktigt på g. Uppvärmning med stång och därefter från 60kg upp till 75. Blev bara 4 reps på 75 och inte längre ner än Helen gör på bilden. Även om hon fortsätter utan att svanken försvinner så kan inte jag det tyvärr... och nu ska jag köra RÄTT, så även om jag ville öka till 80 så höll jag mig... Det kommer fler gånger!


KAN man ha ett träningspass utan TRX? :)


Nöjd som attans också efter ett PB i benpress på 117x2. Svetten och beslutsamheten fanns där, det garanteras! :)

 

1 kommentar:

  1. Attans, vi ser ju riktigt vältränade ut ;) / Plato

    SvaraRadera