torsdag 26 april 2012

Helt vanlig torsdag

Sjukdomen vill verkligen INTE bryta ut hos mig, men - nånting är där så vi får se hur länge jag klarar mig.
Idag var det bröstpass på gym, kände mig faktiskt helt OK trots vad det nu är som gnager - lite ont i öronen men passet gick BRA.
Fick köra med många människor jag tycke rom att umgås med idag och det är jag tacksam för, härligt att kunna skratta och ha kul ibland - ÄVEN om man är fokuserad på det man gör!
72,5kg i bänk EN gång... Vore nice att klara 2 gånger själv... Men en gång gick i alla fall och sen blev det en del körande på 60kg, nåt på 70kg och nåt på50kg. Dessutom PB i hantelpress - 25kg... Men DET var darrigt...
Idag bjuder jag bara på en härligt motiverande bild jag hittat på nätet.
Sov gott alla - tomorrow is a new day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar