lördag 14 april 2012

Pizza

Kvällen fick bli ätarkväll trots allt, ännu lite mer konditionsträning imorgon får dämpa samvetet av en bra kväll idag.

Fotograf: Ann Sjöstrand

Ann och Rikard kom på besök (Ann är för övrigt den som först fick mig intresserad av styrketräning och visade mig mina första övningar på Fitness24seven för länge sedan... ung och okunnig var jag då!) och det blir som vanligt mycket träningsprat och fotoprat. Hon har investerat i en ny Nikon D700 (inte ALLS avis, nej nej....!) och den var jäääkligt fin! "om man hade pengar, dub i dub i dub i dub i dub"
Jag passade själv på att testa kameran och ta några bilder på skrutten.



 

Dessutom är det alltid kul att få lite bilder på sig själv, vilket man sällan får när man själv är den som är fotograf. Man står på fel sida på något vis.

 
 Fotograf: Ann Sjöstrand

Ja just det, sen har jag ju en TRX i vardagsrummet, och den måste ju provas. Nu har vi bestämt oss för att träffas en dag snart och gå igenom helkroppspass i TRX:en - ser jag fram emot.
Fotograf: Ann Sjöstrand
 

 Fotograf: Ann Sjöstrand

Detta fotografi gillar jag, perfekt "avatar"-bild - han ser lite "buffig" ut, vilket han aldrig gör annars - tydligen rör vi oss för mycket så han hinner inte lägga på sig så mycket... Men det kan nog stämma, långpromenaderna är sällan under en och en halv timme och lite löpning på det + inte den bästa aptiten så lär han ju inte feta till sig i alla fall. 

En trevlig kväll med trevligt sällskap och en hel del träningssnack. Nu=sova.

Vi ses på gym imorgon, halv 10 - Train on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar