lördag 14 april 2012

Melodikryss eller gym?

Ja, för min del var valet inte så svårt. Idag dissade även Gaby både "Ring så spelar vi" och "Melodikrysset" för gymmet - härligt.
En timmes crosstrainer på styrka level 2 gav ca 800kcal i förbränning och jag var faktiskt riktigt nöjd med det. Svetten rann och jag fick chansen att prova mina nya hörlurar - ActionFit. Hörlurarna var toppen, men varför kan man inte höja volymen mer på mobilen...? LITE högra hade jag velat ha det för den där verkliga pumpen :) Men stort plus på hörlurarna!










Jag valde att köra lite axlar efter det, har egentligen bara kondition men så blev det ju Bodypump för både Gaby och Jenny (hennes första pass-sååå härligt!) så jag kände jag hade lite extra tid!
17,5kg i axelpress nu känns bra, tror jag kan prova en eller två lyft på 20 snart... Problemet är väl mest att få UPP dem men nu vet jag att 17,5 funkar utan passare vilket är skönt - FRAMÅT!

Smygtog lite foton på Jenny och Gaby inne på Bodypumpen, lyckliga stunder när man får folk att prova något de inte testat tidigare!

    



Tog två bilder på mig själv också, poseringen lämnar ju 80% att önska men ja, jag får väl jobba på det... Håll tillgodo!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar