lördag 13 oktober 2012

Back!

Nu är jag tillbaka i lite av mina vanliga ätarvanor. Dock hittills inga kolhydrater (knappt), åtminstonde inte i den form som jag vet att jag VILL ha... Tog ett äpple från mitt eget träd i Åsljunga idag! :) Glädje
Kommer fortfarande använda mig av mina två nära vänner dock :)
 
Ska ju försöka hålla nere intaget fortfarande. Även om det idag var extreeeemt skönt att köra ett pass på gym där jag faktiskt orkade lite.
 
Blev bröst och rygg och först faktiskt 21 lyft på 40kg jämfört med de 10 lyften på dag tre i fastan....
Så nu går det åt rätt håll tack och lov... Imorgon blir det en hel del farande och flängande känns det som... Inte alls sugen på det, men det blir nog bra. Blir i alla fall träning, DET ser jag fram emot!
 
 
Lite söta foton på en kärleksfull vovve är aldrig fel :)
 

























Det var en bra dag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar