söndag 14 oktober 2012

Berg och dalbana

Idag är en berg och dalbana av känslor.
Hade precis ett så jäääkla gött axelpass. Återigen på i alla fall 15kg hantelpress och jag KÄNNER att jag är på väg mot tungt, tungt, tungt. Så jäkla gött!














När det gäller maten... så är jag egentligen på dag åtta utan socker... Tredje dagen av matupptrappning och uppe på fullt intag igen.
I boken beskrivs dag åtta som "obehaget klingar av. Stunder av glädje som aldrig förr."
Där är jag INTE... Snarare mer på hennes beskrivning av dag fyra: "Rastlös. Irriterad. Arg. "Måste ut och köpa någonting". Vaddå sockerberoende, sockerkänslig, sånt finns inte..."
Min egen beskrivning: grälsjuk, aggressiv, lättstött, våldsam. F_n ta möbler som är i vägen och saker som fastnar, bildörrar som inte stängs ordentligt osv osv...
Faktum är att jag är riktigt trött på mig själv. Jag vet ju vad jag vill och vad jag kan och inte kan göra för att komma dit, men fasen vad det ska vara svårt.














Idag blev det faktiskt en löpartur på 5km med skrutten. Kändes tungt, men fasen vad skönt. Hoppas, hoppas att jag kan klara av lite löpning på löpband under vintersäsongen...
Två inspirationsbilder som kan öka motivationen lite!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar