måndag 22 oktober 2012

Mening

Det finns en mening med ALLT, och ja, jag ser meningen med detta också och jag väntar :) Frustrerande, men jag fattar. Pisses me off, men jag fattar!
Jag tror jag vet slutresultatet så ibland får man bara ha lite tålamod. :)
Kvällen var mycket bra, bjöd på god mat som det till och med var länge sen jag SJÄLV åt. Njöt av kvällen.




















































På lördagen besökte jag Roland och Linda... Jag har alltså inte varit där sen 31 augusti... kan det stämma...? Är man en bra vän då?
Det var i alla fall roligt att se hur långt de kommit, nästa gång får jag stanna längre och faktiskt hjälpa till lite :) Denna gången var det andra som gjorde det istället.

Yvonne målade mig i ansiktet... kan man förvänta sig något annat av henne?! :)
















Inte så lätt att montera garageport... Till och med Roland kör med manual...!




















Gjorde en stor"städning" av Nikon på lördagen också, borstad, dammsugad, klorna klippta, tänderna borstade och putsade. Och en goood leverbit efteråt... Everybodys happy! :)




















På tal om "everybody's happy" så blev det West coast swing med yvonne på söndag morgon. GUD vad man saknat det! Tur jag bara är följare som har EN sak att tänka på... Yvonne skötte sig galant - nu vill vi försöka göra detta lite regelbundet hoppas jag!





Sarah fick prova - blev nog rätt såld... Vem blir inte det på WCS?!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar