fredag 5 oktober 2012

Sov gott

Fredag kväll, den kväll som min exfru brukade säga att jag var som tråkigast på eftersom jag alltid la mig tidigast den dagen.
Och japp, det är FORTFARANDE så, jag är så kopiöst trött. Imorgon 10 över 11 startar min första lediga dag sedan förra tisdagen och det ska jag njuta av! På söndag är jag igång igen och sen kör det på som vanligt. Satt och skrev delar av min tidrapport igår och nu är man igång! -work, work, work! :) Love it! Detta är verkligen stället jag trivs på om allt annat känns mög - bara ta mig till Sportlife så känns det fasen genast, om än bara LITE, bättre.




 
 
Torsdagens seniorpass var fullt med glada människor! Efter ett tungt cirkelpass är det alltid lika gött att slå sig ner i soffan och prata lite med alla. Två kannor kaffe brygdes till detta morgonfika och det var inte mycket kvar i sista kannan - nästa veckan vill jag ha 20 deltagare - REKORD! :)
 
 
 
Igår var det kanelbullens dag, och ja - jag har inte fått bukt med mitt sug ännu (men bok är beställd för att läsa på lite och lära mig mer, och en fasta är inplanerad till starten på nästa vecka.) så fyra snäckor åkte ner! Gott var det!
 
 
 
Fredagen har bestått av powerwalk, möte, jobb, pass, promenad, film.
Intensiv dag men ändå lugn. Jag har fått mycket gjort på jobb trots att mötet varade länge. GUD vad jag hade längtat efter att få göra det jag fick gjort!
Dessutom fick jag chansen att fotografera lite vilket alltid är trevligt när modellerna är fina! :)
 
Killarna kollar tricepsformen.
 
 
 
 
Imorgon är det tänkt att jag ska på fotoutflykt med min far, vädret verkar dock inte bistå med något vidare uteväder så vi får ju se vart det landar. Hade varit SÅ kul att få spendera dagen med pappa och klicka av lite foton med kameran på RIKTIGT...
 
Delar med mig av lite bilder på konsekvenserna av det väder som vi nog kommer vara tvugna att dras med ett tag... :)
 









Lovelovelovelove ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar