söndag 28 oktober 2012

Helgen i bilder

En helg av återhämtning.... DET behövdes.... ♥

Blev en långrunda med skrutten idag på morgonen. Härlig morgon, fått sova ut ordentligt, kände mig lugn och lycklig... Gjorde pitstop hos Helen för te och fick till och med suketter... Vänner... ♥
Fick en teckning av Fanny också som jag så klart måste spara! :) Dock var det Helen som ritade den men där finns en viss likhet måste jag säga ;)



























Sen blev det tipspromenad utan tipsen i Pålsjö. Helt underbart väder... Vackra Helsingborg.


















Älskar när solen skiner och vinden är stilla och frosten ligger kvar. Fint väder för fotografering och även om det är kallt så är det inte rått... Mysfaktor hög.





















Lördag eftermiddag och kväll spenderades med Anna - film, snack och te. Mycket trevligt. Skrutten däremot tyckte det var dags att gå ut och bajsa...  Och det försökte han förmedla till oss så tydligt han bara kunde... :)

























På lördagen hade jag också - ÄNTLIGEN - tillfälle att prova Helens bodypump, ledig som jag var. och faktiskt inga känningar ALLS idag. Så, det får man väl säga gick bra då, och roligt var det. Kanske mer sånt framöver...?!


















Ikväll blir det film med Yvonne, lite nötter, EN proteinbar och en massa te. Körde ju nyss Military Fitness där jag mest stod och tittade och antecknade för att kunna ge mig på det själv snart. Så lite frusen är jag och te kommer sitta fint nu.
Imorgon startar en ny underbar vecka med friska PT-kunder, besiktning av bilen, jobb och massa umgänge och GYM.

Love love love
♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar