onsdag 10 oktober 2012

Dag fyra...

Tiden går och man kan faktiskt leva utan speciellt mycket mat - men oj vad livet är tråkigt rent ut sagt! Det är ju lite av livets tjusning att njuta av god mat tycker jag. :) Man ska bara lära sig att äta med måtta kanske...

Idag åt jag tre små bitar kyckling och några tärningar ost. Plus en hel del tesörplande och tuggummi. Varken suketterna i teet eller tuggummina triggar igång något så det är bra. Imorgon, dag fem, börjar jag så smått lägga in lite mer mat.
Idag kände jag i benen på dansen att krafterna var inte riktigt som de ska. Lite darrigt och tungt på något vis, men det gick ändå. Men känns lite som man får anstränga sig för att kroppen ska röra på sig. Så nog inte helt fel att långsamt trappa upp nu.
Provade bänkpressen idag, 10 lyft på 40kg där jag annars tar 22. Så jo, krafterna har ju försämrats, men det bygger jag snabbt upp igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar