tisdag 20 november 2012

1283

Sitter med morgonkoppen av varmt te, Dolly Parton i bakgrunden och längtar iväg till morgonpass på gym. Skönt att ha kommit till den känslan igen, att längta...
Igår fick jag faktiskt till en timme och 47 minuter på crosstrainern, en timme körde jag styrkeprogram (dock nivå 1 istället för nivå 4 som jag brukar köra) och sista 47 bara manuellt. Resultatet gillade jag, filmen jag tittade på under tiden var bra, men vikten står kvar på 60. Får hoppas att när det är dags för fettmätning så ser man att muskelmassan ökat.



















Idag är det verkligen dags att köpa hem lite nödvändigheter - makrill, keso och mjölk är helt slut och ägg har jag bara två kvar... Kylen ser faktiskt väldigt sorglig ut när man tänker efter...


























Förutom ett härligt konditionspass hade jag igår en mycket trevlig kväll med mysigt sällskap och en underbar morgonrunda med pojken i mitt liv. ♥
Vi lekte på en lekplats, tränade lite balans och hade det huuur mysigt som helst. Älskar dessa stunder.


Flygplan!

























Det finaste som finns ♥




























Ha en UNDERBAR tisdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar