fredag 16 november 2012

1h 32min 42sek

Gårdagen var en bra dag. Var på gym redan vid 7 vilket är tidigt för att vara jag. Ingen skrutt hemma så det är lätt att ta sig iväg. Så, jag la en timme och 32minuter och 42 sekunder på crosstrainern. Tempot var rätt lagom för att klara av det långa passet men summa summarum blev 1100kcal. Oavsett felmarginal på maskinerna så borde jag ha fått underskott denna dagen i alla fall! Även om inget visar sig på vågen riktigt vilket börjar frustrera mig. Två proteindrinkar om dagen är nog FÖR mycket för mig, blir till att plocka bort en och se vad som händer.


























Idag väntar PT-kund, jobb och avslutning med TRX-pass. Dessutom nästan fullbokat så det kommer bli superkul. Därefter - tjejkväll! DET ser jag fram emot!
Ha en underbar fredag, det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar