onsdag 14 november 2012

Full rulle

En bra dag, mycket att göra så tiden bara rusar iväg. Började dagen med nödvändig tvätt... eko i träningsklädeslådan... Inte bra... :)
Under tiden lyckades jag faktiskt beta av ett REHAB-pass hemma... Vänster höft - TRÖTT...
Efter det iväg för gym. 45 minuter crosstrainer, ca 600kcal. OCH - första avsnittet av säsong 1 på Cold case... Får bli första serien att beta av under mina timmar på crossen.


















Efter 3 timmars arbetestid på Berga bar det av till Höganäs, där var gymmet verkligen FULLT - Underbart!!!
Intro och sen PT-lektion med fokus på balans.
Lite höga kliv, lite knäböj på BOSU-platta och lite balans och ben i TRX. En bra början med glad kund. Alltid härligt när man startar med nya kunder, förväntan, ibland till och med lite oro, och en härlig motivation och jävlar anamma ligger i luften. Taggade och sugna. Känns super med förtroendet och all tid man lägger ner innan och efter passen är helt klart värt det. Älskar mitt jobb.



















Dagens arbete avslutades med dans i tre timmar med inbitna dansare. Helt lyckliga att det äntligen är onsdag igen, man kan ju inte annat än vara glad när man har så entusiastiska dansare i sin grupp. Glädje, glädje, glädje.

Därefter hem till en stooor hög med osorterad tvätt (som jag satte bakom soffan - varför göra idag det du kan skjuta upp till imorgon tänkte jag...) och en god tallrik med makrill och keso. Imorgon har vi arbetsdag 9.00-20.00. Längtar redan!
Sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar