söndag 18 november 2012

Yes!

Skam den som ger sig...! På tredje försöket lyckades jag äntligen. HELT perfekta ägg!

























Idag har verkligen varit en lugn dag hittills. Lugn morgon med Nikon och sen en tur till gym. Nästan helt själv, jag och min serie och "min" crosstrainer...  45 minuter ca 500kcal. Sen blev det axlar efter det. Kändes lätt även om det var segt att komma iväg på morgonen.
Idag har jag ätit lite knäckebröd, ost, proteindryck, en celsius och tre ägg. Och så klart en MASSA te...
En aktiv eftermiddag och kväll väntar. Promenad med ny bekantskap, sen hem till en god vän och titta på när hon bakar... (kanske blir provsmak, vad vet jag?!) och sen hem till en annan vän och bli presenterad för en NY bekantskap... Jag är så social just nu så jag skrämmer nästan mig själv!

Därför sitter jag just nu i soffan och bara ÄR... suttit i flera minuter och bara TITTAT på denna utsikten...


























Jag behöver inte mer... Love knows no boundaries... ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar