onsdag 7 november 2012

Den 7:e november

Jag lär mig något nytt om mig själv hela tiden... Inte alltid bra saker, men jag blir åtminstonde medveten.
Just nu håller jag på att skapa lite rutin, lite ordning och reda i mitt liv helt enkelt, med allt vad det innefattar- tid för mig själv, tid med Nikon, tid för vänner, tid för träning och tid för jobb. Inte nödvändigtvis i den ordningen.... :)
Det är inte lätt att få livspusslet att sitta ihop, och som jag sagt innan, den som sa att vi bara behövde 24timmar på ett dygn vet inte vad han pratar om...
 
Vid en promenad ute med hunden såg jag en tidning vid vägkanten och tyckte det var lite kul att precis detta var vad jag såg från vägen ;)
 
Två dagar i rad har jag kommit igång med konditionsträningen... Kan behövas också ska jag säga! Blir till att lägga lite extra tid på det framöver. Funkar faktiskt hemma också om man inte hinner iväg... man ska bara GÖRA det!
Dagens pass på gym blev axlar. Försöker köra tungt ett tag nu, men ändå inte maxprestationer. 5-8 repetitioner klarar jag varje gång så klart jag hade kunnat öka för att köra 2:or till 4:or. Men gillar att köra där jag kan göra några stycken plus att jag vet att tekniken är bättre då.
 
Bjuder på två mindre bra mobilbilder från passet!

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar