torsdag 8 november 2012

Härligt pass och härliga tankar

Dagens pass gick riktigt bra. Ordentligt trött i musklerna de första 5 minuterna på crosstrainern, men kanske inte så konstigt efter tre dagar av timmespass på just denna maskin :)
Blev 10 minuters rodd på det (första gången på ett tag så jag tog det lite lugnare än vanligt) och sen favoritmuskelgruppen - bröst.
Uppe på 60kg utan passare, så börjar känna mig tryggare och tryggare på de tyngre vikterna. Bra, för nu ska det ökas!
Imorgon får vi se hur det går - ben på schemat och de känns rätt möra redan, men det ska köras så gott det går! Och så ett TRX-pass på det så blir det ett härligt avslut på veckan.
 
 
 
 
På PT-fronten händer det en hel del nu. Jag "släppte" min första långvariga kund i förra veckan. Det var en ny känsla att verkligen ha gett 110% på någons träning och sedan "släppa dem fria", och därmed hoppas att man lärt dem allt man kan på den tid man haft och hoppas att de förvaltar det de lärt sig och hela tiden fortsätter utveckla sig själva... Är det så föräldrar känner när barnen flyttar hemifrån?! :)
Får både samtal och mail från blivande kunder som vill ha hjälp via PT-timmar vilket känns underbart. Känns härligt med det förtroende som det trots allt är. De lägger en stor del av sin hälsa i mina händer och jag vill verkligen ge dem så mycket som möjligt tillbaka. Älskar mitt jobb.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar