lördag 17 november 2012

Ledig lördag

Träningen går riiiktigt bra. Litet bakslag med maten igår men idag har återigen gått bra.
god mat oväntat hos Helen igår, säkerligen fet grädde i såsen (som dock var jäääkligt god...), sonen och hans flickvän bakade smulpaj med hallon efter det så klart man ville prova... och sen ett "ofrivilligt besök" på Statoil för en onyttig bar... Men det stod SPORT på den i alla fall... :/














Idag var en aktiv dag, gillas starkt. Bodypump (börjar lära mig när jag kan ta tungt och när jag faaasen borde låta bli...) börjar jag fastna för - eller så är det instruktören jag fastnat för... who knows. Kul var det i alla fall, och trevligt sällskap. Sen blev det direkt 45min crosstrainer, iväg till Ängelholm för lite PT-prat och sen långrunda i Vegeholm med Nikon. HAN var glad ska jag säga!




















Mycket att titta på ÖVERALLT...
Och så lite kurragömma... Han smälter in bra...

Ser du mig?!














Nu då?!




















Han är ju något av det finaste som finns...


























Blev en mysig runda i värsta mörka skogen till de öppna sandvidderna vid havet... Mys ❤
Vi hittade också en stoooor samling av vitmossa, som jag så klart haffade med mig lite av för att använda till julpynt. Trevligt. Kände mig riktigt huslig...


























Efter en lång promenad blev det inom Shell... LYCKADES med att köpa en baguette med kalkon och mozarella och INGET annat... Fanns kanske något utan vitt bröd som hade varit ÄNNU bättre, men med tanke på allt som fanns att välja på och i det state of mind jag var i så var jag duktig!

Borde vara förbjudet med såna här displayfönster...!


























Efter lite tid i soffan vid datorn och en film blev jag rastlös och begav mig iväg för ytterligare 45min på crossen. NU känns det i höger knä så kanske vila från just crosstrainer imorgon. Värsta styrkepasset då istället... NICE.

Avslutar dagen med film med en god vän och det absolut bästa kelet man kan få...


















 Kärlek - du kan inte se det men du vet att det är där. ❤❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar