fredag 9 november 2012

Träning för hela slanten

30 minuter innan vi beger oss iväg till dagens träningspass. Trött redan faktiskt då jag kört mitt första rehabprogram hemma plus en lite extra konditionscirkel... Skriver ner den lite senare.
Gårdagens pass bjöd på ganska sura kläder, väldigt ofräscht... men gött var det! :)
























Jag behöver lite extra vaddering för rumpan... :)



















Rehabpasset idag blev underkroppsdelen. Har ett för axelpartiet också men då jag vill komma igång med löpning på löpband utan höftproblem ser jag det viktigare att sätta igång med underkroppen.
7 övningar, 3x15 reps. Låååångsamt... Inte alltid det roligaste men när jag kan springa milen på ett löpband utan att halta av så tackar kroppen mig.
















En perfekt hall för TRX-träning...
jag har absoLUT inga ursäkter...
























Jodå, Skrutt tränade också! Rulla HÖGER, rulla VÄNSTER,
benspark x 15! Yeah baby!























Sen körde vi (eller ja, det ville inte Skrutt vara med på så det körde jag faktiskt ensam...) en cirkel utan vila med följande:

30 jumping jacks
10 armhävningar
30 höga knän
10 burpees (faaaaan!)
10 situps
10 knäböj
10 armhävningar
10 situps
10 armhävningar
10 knäböj
30 jumping jacks
1 min sittande mot vägg
10 armhävningar
30 höga knän

och så allt det gånger 2.
Jag var riktigt svettig :)






















Nu bär det av till gym och TRX!
Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar