tisdag 13 november 2012

Bästa starten på veckan


Morning alla. Tisdag idag, och jag ser fram emot dagen. Blir många timmar på gym - ovanligt va?! och det ser jag fram emot. Möte, fika, pass, pass igen, PT-kund och lite egen träning på det. Fiiiint!
Igår var en superbra dag, iväg till gym där jag först rev av lite av ett helkroppspass och sedan crosstrainer i 1h och 20 minuter. 1000 kcal och nästan en HEL film avverkades. Att jag inte själv tänkt på det tidigare att jag kan se en film i mobilen samtidigt?! Detta kommer förändra tiden på crosstrainern i framtiden tror jag.

























Nikon och jag la en hel del tid på att öva och på att roa oss under vår morgonpromenad, när jag vet att jag inte ska ha honom över natten måste jag alltid lägga lite extra tid med honom så det blev en mysig morgonpromenad tillsammans!


Lyckades också hålla maten relativt "dietig" under gårdagen vilket var bra. Lite hungrig när jag la mig för att sova, men annars gick dagen ganska smärtfritt med hjälp av Gainomaxen.

Frukost - keso&makrill  ca 350kcal
Mellanmål - proteindrink (med lättmjölk)  ca 300kcal
Lunch/middag - Gainomax blåbärsbar  ca 250kcal
Mellanmål - proteindrink (med lättmjölk) ca 300kcal
Kvällsmat - två knäckebröd med ost ca 150kcal
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det till att packa ihop bege sig till gym! Ha en bra tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar