lördag 24 november 2012

Life lessons




Lite bloggtorka några dagar, då jag samtidigt passade på att gå på en ny landmina. Denna gången var jag nästan ensam om att placera dit den, ta ut sprinten och sen sätta foten rätt på... Och ja, då är man relativt jävla osmidig i mina ögonen. Dock inte mycket att göra efteråt när skadan är skedd så nu gäller det att plocka upp resterna, se på vilken nivå man kan fortsätta och ta det därifrån.
Ingen stor förvåning heller att tankarna på Umeå dyker upp i huvudet - det är alltid familjen man vill han intill sig när man inte mår bra och i Umeå har jag alltid haft - och känner att jag alltid har - ett hav av stöd och kärlek. Bara tanken ger mig lite extra kraft. ♥
Jag har släppt ut en del av mina tankar och besvikelser - måste jag göra om jag ska kunna gå vidare - konfrontationer skrämmer mig inte längre, jag är nog för gammal för det. En återstår. Ingen aning om hur det slutar.
Just nu är jag glad att jag verkligen är i det största uppsvinget jag någonsin varit med om som PT. VÄLDIGT många kunder och förtroendet ger mig kraft.
Det är inte många veckor kvar till min egen tävling - viktfokuseringen har jag lagt ner - struntar i vad vågen visar och satsar på att bara lyfta utav fasen istället... EN gång ska jag göra det, inte mer, strunt samma hur det går :)



Jag tog mitt första bad i badkaret igår, inte gjort detta en enda gång sen jag flyttade hit... Vanligtvis alldeles för rastlös, men behövde det nog igår.
































































































En kopp te och 20 minuter av ett avsnitt av Cold case, sen orkade jag inte ligga där mer, men det var ändå skönt. Idag blev det ofrivillig vila.... Eller nej, frivillig vila får man nog kalla det för jag HADE kunnat ta mig till gym... Jag bara ville inte.
Imorgon ska jag köra, först styrelsemöte sen lite PT-kunder och efter det egen träning. Kan behöva det.
Och så klart tid med skrutten. Han har lite svårt att vänja sig vid det nya FRIA kopplet. :) Men han gillar det faktum att det är långt och jag gillar det faktum att jag inte behöver tänka på att korta-förlänga, undvika vattenpölar - hålla skitigt koppel i handen.



























Hoppas ni alla får en fortsatt bra helg.
Sov gott!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar