söndag 16 september 2012

Fruktansvärt trött...

Men klart jag måste skriva några ord...
Precis tittat på film, WARRIOR, - som faktiskt var bra, och dessutom innehöll den lite fokus, träning, vilja och jävlar anamma så blev till och med lite sporrad och MOTIVERAD av den. Inte illa.
Till den blev det pannkakor, glass och sylt. Nu ska det satsas hårt fram till tävlingen i december. FOKUS.
Passen - mer fokuserade
Träningarna - mer regelbundna
Kosten - mer kontrollerad
Tiden - utnyttjad till max

Planeringen är gjord från 1 september till tävlingsdagen så nu är vi inne och ska börja jobba på vecka 3 i upplägget. Baserat på omständigheterna runt omkring så klart, med jobb, pass och hund.

Uthållighetsmånad; viktigt framför allt då jag på söndag den 23e springer milen i Malmö på IFORM-loppet och det är bra om jag fått in milen en gång och 5km en gång innan söndagens tävling.
Träning varje dag, men just denna vecka blir det vilodag lördag då jag springer loppet på söndagen.

Imorgon blir det träning vid 9 - axlar och biceps. Ser jag fram emot.

Sov gott alla nattaugglor!


* * *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar