söndag 9 september 2012

Visdom

Idag fick jag en ros av min chef. Jag var inte ensam om att få så klart, vi fick ALLA var sin ros, men den fick mig att tänka. Det är ju sån jag är - kärleksfull "bara för att", romantisk, påhittig, överraskande... Denna bilden tyckte jag var så talande. Typiskt något jag skulle kunna göra. :)


Vet inte vem som tagit bilden, google är bra till mycket... Förlåt!... :)






















Mitt liv har så smått börjat gå vidare. Jag mår BRA. Ingen huggande känsla vid nämnandet av hennes namn längre och jag kan se fram emot att prata lite men utan några förhoppningar eller önskningar som surrar runt i huvudet. Skönt. Jag hade inte längre gått tillbaka om jag haft chansen.
Däremot saknar jag någon att göra allt FÖR. Jag VILL vara romantisk och överraskande. DET saknar jag och det känner jag att jag vill hitta... Att uppvakta är en UNDERBAR känsla! Så för er som HAR relationen, glöm inte göra detta även när man har en säker plats i någons hjärta, det är ALLTID uppskattat att bli uppvaktad. Ta hand om den ni älskar, annars gör kanske någon annan det!

Dagens visdom från mig - på en något djupare nivå denna dag!
Sov gott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar