söndag 9 september 2012

Glädje och passion

Hela helgen har gått i Sportlifes tecken! Jag känner mig lyckligt lottad - och ja, som jag fick höra idag, "du är en helt annan Linda än den som började jobba som värd på Lifestyle". Skönt att man utvecklats och att jag kan se vissa av dessa förändringar själv och vara glad över dem.
I fredags var pappa och hans fru på besök för första gången i mitt nya hem. "En helt ny vänskapskrets som bildats", och det är också rätt - jag är SÅ LYCKLIGT LOTTAD återigen.
 
Kickoff/stormöte nummer 1 hölls i Malmö med ett stort glatt gäng! Bjuder på lite bilder för att det alltid är roligare än mitt pladder! :)
 
Galna Sportlife!
Vi får instruktioner...


Vi tävlar!


Anna bakade muffins med S som i SPORTLIFE på! :)


Mingel
Mötet är igång


Vi lyssnar flitigt

 
Glada gänget!


Roger är en nyfunnen supergod vän!



Kickoff / stormöte nummer två hölls i Höganäs där gruppträningen kommer igång imorgon måndag för första gången! Klart det ska firas OCH planeras!
Underbart att träffa i stort sett alla kollegor, vissa som man aldrig träffat. Vi är ett roligt, entusiastikt och idérikt gäng och det kommer bli en GRYM höst!

Hela gänget på plats!
















Uppmärksamheten framåt.
Anna bjuder på godis :)
Efter mötet är det MAT!
Roger gillar det..

Lena och Linnéa gillar det...
Cissi gillar!



 
Och Sebbe ser helnöjd ut han också!

























Tina - snygg och fräsch som alltid!

 
 Är så sjukt nöjd med beslutet jag tog i februari 2010. Ett år senare, nästan exakt på dagen, fick jag min anställning på Sportlife. Nu jobbar jag i receptionen, håller pass jag älskar och äntligen också sista pusselbiten - personlig tränare. Kan man säga att jag ändå har tagit mig mot mitt mål HELA tiden? Jo, det skulle jag vilja säga att jag har. Har inte alltid VETAT om att jag tagit mig ditåt, men ändå gjort det.
Älskar det, älskar det.
My cup runeth over. - Ni gör ALLA Sportlife till den bästa arbetsplatsen!
 
Vad har DU att vara tacksam över? Ser du hindren istället för möjligheterna? Regnet istället för solstrålarna? Njut - varje dag är en gåva.
 
* * *

1 kommentar:

  1. Gott jobbat Linda, du är en inspirationskälla till alla :-))

    // Gitt

    SvaraRadera