torsdag 27 september 2012

Rodd...

Idag när jag kom till jobb dök Roger upp med en present...
 
Det är de små sakerna som gör det. Tro det eller ej, men jösses vad jag verkligen BEHÖVDE en sån här! Vissa vänner ska man hålla hårt i... De som förstår att småsaker har betydelse. ♥
 
 
 
En väns blogg inspirarade mig till att skärpa mig med fotograferingen. Visst ÄR en blogg roligare med fler bilder... Så, framöver ska jag försöka få till lite mer bilder på mina inlägg.
Passen är numera präglade av lite mer kondition än tidigare. Uthållighetsmånaden är snart slut, men konditionen måste jag fortsätta med eftersom jag gärna äter lite mer än förr. Skärpning gäller även där, men ju mer kondition, desto mer mat... Mat är nice.
 
Rodd ska jag upp i 1079m på 4 minuter om jag så ska ha papperskorgen bredvid mig... Bästa hittills är 900-nåt och då var det nära spygränsen... Men skam den som ger sig!!!
 
 
 
Svetten rann rätt friskt, superfräscht... Fick till och med köpa en sports-bh på plats (hade jag ändå tänkt så det gjorde inget!) så jag kunde byta ut de nerdränkta klädesplaggen.




 
 
Dansen i onsdags bjöd på lite mer än dans för ovanlighetens skull. Vi i styrelsen tyckte äntligen vi hade lite över i kassan och bjöd medlemmarna på smörgåstårta. MUMS säger jag... Bara kolla... :)
 
 
 
När kameran är med på jobb så finns det alltid lite att fotografera. Igår passade vi på att fotografera mig och Päran. Jag ser rätt liten ut tycker jag... Eller Per som är stor kanske... ;) Kul hade vi en liten stund i alla fall!


 Idag handlades det lite mer till maten... Har verkligen fått dille på keso... LOVE IT. Ska försöka börja med lite grönt te också, och inte bara köra på svart... Så det fick bli pepparmyntste från friggs... Brukade dricka det förr i tiden... Lite "bo hemma-nostalgi"... :)
 


 

Nu är det nannedags för mig. En lååååång dag och natt imorgon... Spännande.
Sov gott alla.


* * *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar