tisdag 11 september 2012

Planering är A och O

Tiden går fort och jag önskar det fanns mer tid till att blogga vid varje tillfälle när man känner att man vill dela något, men poof så har timmarna gått.
Idag är min "lediga dag" -dvs inget receptionsarbete utan tid för annat.
Började med min första PT-kund 7.00, ökad förståelse för denna kund nu och nu blir det noggrann planering inför nästa vecka.
Igår fick jag gjort min egen planering fram tills tävlingen i december. Känns jobbigt att säga det men den innebär två månadsperioder av uthållighetsträning... Roligare kanske man kan ha, men ska man tävla i uthållighet så ska man! :)
 


 

Kostupplägget håller jag inte FÖR strikt, äter när jag är hungrig men har koll på allt. Längtar efter alla måltider varje dag och nu är det tufft att dra ner på det goda efter maten. Jodå, även jag jobbar med dicplinen ganska så mycket! :)
Vill börja lära mig mer alternativ kring bröd (har faktiskt en bakmaskin så det är höjden av lathet att den står i skåpet...), middagar och frukt. Det finns ju annat än kyckling och sallad!
 









 
 
Igår var det PREMIÄR för gruppträningspass i Höganäs! Vilka GÄNG! Alla superpositiva och svettiga och goa! SÅ häftigt att "lilla" Höganäs nu också har ett gediget passchema.
 
Anneli förbereder för SPINNING
Linnéa laddar för BODYPUMP
Mitt i passet och Anneli ser glad och nöjd ut!
SÅ mycket skratt och vilken härlig stämning!
 
För er som vill veta schema så finns det på http://www.sportlife.se/hoganas
 
 
Nu blir det planering och sen pass! Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar