söndag 2 september 2012

Yes!

Gud vad tiden gick fort... Två veckor av studier, studier och studier, föreläsningar, föreläsningar, föreläsningar. Skratt, aha, ångest, förtvivlan, självinsikt, självförtroende, pepp, motivation, fokus och VÄNNER.
En helt ny bekantskap har man på två veckor byggt upp där man verkligen kände glädje för varandra och allas våra drömmar om en framtid kring att hjälpa andra att må sitt allra bästa. Det är på sätt och vis med sorg man lämnar Halmstad när man tänker på de vänner man nu inte kommer träffa, kanske någonsin på annat sätt än facebook, samtidigt som man självklart är mer taggad än man någonsin varit för vad som komma skall. Full fokus!
Jag vet preciiis hur jag vill ha det, nu ska jag bara ta mig dit! Nu börjar livet.

















Jag tycker jag få dela med mig lite av den glädje jag känt under de senaste dagarna bara genom lite fotografier.


Skräck...

Intervaller - extrem trötthet!

När föreläsningarna ligger tätt på varandra måste man
kunna sova när som - var som.

Terapeutisk töj efter världens utepass...

Full fart på alla blivande PT´s

Ser roligt ut men faktum är att hon stukat foten.
Synd om Nathalie...

Vi VIIILLLL inte mer!!!

Jämfotahopp upp... Att det kan va så tungt?

Megakunniga Micke

Smile!

Både snygg och smart-full fokus.

Engagerade PT´s

Bäckenkontroll....

Avläsning

Diskussionerna är många...

Och testerna desto fler.


Ryggen är komplicerad ibland 

Tröttheten tar ut sin rätt!

I väntan på mat

Smile!


5 minuters bensträck... eller nåt.

 

Vad testar vi här?

Årsplanering för kund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar