torsdag 6 september 2012

Vardagen

Dagarna rullar på. Tiden går så ofantligt fort, om man bara hade mer TID. Fler som känner så?!
Börjar återigen få igång min egen träning efter två veckor i Halmstad med nästan BARA bröstpass :) Men i och för sig klagar inte jag på det! Men lite struktur är bra.
Tänkte använda mig av tiden till helgen för lite strukturella upplägg, tidsplanering för träning för egen del till exempel.
Helgen ska också användas till ett stort instruktörsmöte på Sportlife, ska bli riiiktigt kul att hela gänget samlas inför höstens alla pass.
Idag har jag återigen konsultation med PT-kund, gårdagens gick jättebra, motiverad, förväntansfull och med förtroende för mitt arbete.

 
 


Det blir planering av upplägg för denna kund idag.
Hur ser din träningsdag ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar