lördag 29 september 2012

Party!

En helt ny upplevelse för mig igår.
Jag har varit ute förr (inte mycket måste dock erkännas...), men detta var verkligen första gången som jag har känt att jag varit mig själv hela kvällen, känt att jag hörde hemma och inte kände mig obekväm. Jag hade alltså roligt HELA tiden. Det förvånar mig än... :)

Lite "förfest"/mingel fick vi till innan (som återigen förstörde dieten, 59,8 nu så det är värre än någonsin även om jag känner mig starkare än på länge. Min karaktär med min EGEN kost är just nu under all kritik) och det var riktigt trevligt. Bjuder på lite bilder från kvällen i goda vänners lag. ♥


Man får kyssa många grodor innan man hittar sin prins..
Likaså får man klicka många foton innan man hittar det man blir nöjd med...!

Favvisen... Tuffa brudar i lyxförpackning

Malin borde egentligen få sura minen när hon bjuder på sånt här,
men det är ju så gott!

Roger förbereder sig mentalt på utgång...

Det gör vi också... :)

Räcker man vänder blicken bort så bråkas det glatt i vår egenvalda familj. ♥

Allt från Ace of Base och Whigfield till Metallica, Within temptation
och Carlene Carter på spellistan!


Styling - utan att lägga mobilerna ifrån sig



Gissa själva...!
Whaaaaaat?!


DJ Abby - suddig men där!

Innan folket fyllde golvet...
























































Tacksam, är ordet jag väljer för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar