onsdag 26 september 2012

onsdag

Onsdag förmiddag. Te. :)





















Förvisso tror jag inte att så många läser denna blogg, men faktum är att JAG mår bättre när jag får dela med mig av mina lärdomar, tankar och min simpla vardag. Själv följer jag en del bloggar, så klart mestadels träningsfreak som jag, men märker att jag ibland genom dem får ny motivation, ny kämparglöd, jävlar anamma, nya idéer, och inte minst fokus.

Idag är en aktiv dag. Börjar 11 och sen rullar det på till 22.00 ikväll. :) Förmiddagen har varit effektiv. Tre tvättar (gud vad träningskläder man kan ha...!) och stekt upp 2kg kyckling till veckan. Gott.
Skrutt har roat sig med att se löven byta färg utanför fönstret... ♥










2 kommentarer:

  1. Jag läser också :-) och inspireras hur mycket som helt. Har nyligen tagit itu med egen tränig och får otroligt mycket motivation och jävlar anamma via din blogg.

    Så fortsätt peppa oss!

    Kram Maria
    (en gång designer på Scraproom ;)).

    SvaraRadera