onsdag 12 december 2012

12-12-12

Jag hann döpa mitt inlägg innan klockan slår över och det blir den 13e december, och inte längre den 12e i 12e 2012. Har absolut inte hänt något speciellt denna dagen, ingen solförmörkelse, domedag, massmängd av datorer som havererar (mer än vanligt...),nån stor våg eller ny istid... en helt vanlig onsdag.

Denna plockade jag från en väns blogg (Tack Ann!) fast jag inte frågat, men den var så JAG så jag kunde inte låta bli - ett gott skratt till alla som känner mig.... :)













För mig har den varit toppen! PT på morgonen efter mysig morgonstund med vovven. Sen jobb, sen egen träning med 45 minuter crosstrainer (600kcal så idag tog jag i lite mer...) och sedan 4 övningar för axlar. Bland annat fick jag med lite rehab för rotatorcuffen - tänka sig...
Varje gång jag kör rehabben inser jag att jag borde köra den oftare då vänsterarmens rörlighet lämnar lite att önska... Fy på mig som slarvar så...
Sen bar det av till Höganäs för intro och sen ARMY TRAINING. Ersatte bodypump till en kollega och eftersom jag inte är en LesMillsmänniska får jag ju köra annat - Army är precis min stil! :) Fasen vad gött pass, och vilka härliga människor som bara gav järnet trots mjölksyra och brännande muskler! LOVE it!
Sen blev det hem och fastän jag trodde jag skulle däcka så blev det trots allt en bra kväll med makrill, keso, pepparmyntste och popcorn (TACK!). Vissa vet vad man behöver när man är helt utslagen! Lite gott till magen, lite prat och lite film.
Supernice dag som nu ska avslutas genom att krypa ner under täcket och återhämta mig tills klockan ringer imorogn bitti!

Välkommen TORSDAG! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar