onsdag 5 december 2012

Hubba hubba

Varför är det så svårt att träna hemma? Jag är faktiskt en rätt motiverad människa men jag får jäklar inte till det hemma ordentligt. Och jag har verkligen ingen ursäkt med både egen TRX och en övningsbank i hjärnan som är fårhållandevis gedigen... Ändå går det inte. Undrar vad jag behöver för att den träningen SKA komma igång. Rehab vore ju jäkligt nice att få gjort hemma t.ex.

Återigen idag blev det farväl till en PT-kund. Alltid jobbigt, ännu mer om man haft dem länge. Men jag är säker i detta fall att utvecklingen bara kommer gå framåt så det känns skönt att jag varit med en bit på vägen.
Just nu letar jag PT med ljus och lykta men svårt att hitta någon med tillgång till gym utan att antingen DE har medlemskap hos oss eller jag hos någon annan. Måste vara en tuff jäkel för att stå ut med mig så här letas det tills en militant kaxig typ dyker upp. :)

Jo, finns ju EN kvinna jag skulle lyssnat på... :D

Yes MAAM!

Jösses... Hubba hubba hubba! Och handskar på det... GUD vad sexigt! :)









































Ja nu kom jag in på något helt annat, men på tal om snygga brudar så har jag äntligen hittat en serie jag verkligen tycker om. 45 minute rpå crosstrainern är inte längre så tufft när jag har henne med mig... :) Gäller att njuta av livets goda! :))=
Mums...














Jodå, fiiin som attans!






















Dags att sova. Fick en hel del fina bilder att titta på när dessa valdes ut - så nu blir det sova med ett leende på läpparna! :)

1 kommentar: