fredag 14 december 2012

6 månader

Längsta arbetsdagen i veckan. men dock full av aktivitet och glädje. Jag känner mig lite splittrad, glad i mig själv och var jag befinner mig idag men ledsen för en vän som just nu är där jag var idag för exakt 6 månader sen. Tiden går fort.... Spenderat kvällen med popcorn, Touched by an Angel och en massa bra musik på youtube och spotify. Blev lite walk down memory lane samtidigt som jag fick lite ny musik introducerad för mig. Alltid trevligt.
"I cross my heart", mitt val till vårt bröllop, var speciell att lyssna på. Lite bitterhet måste jag erkänna när man lyssnade på den, men jag tror nog att jag kommer över det en dag. Det gjorde inte ont att lyssna på den i alla fall och det hade det definitivt gjort för 6 månader sen... Time heals some...
Delar med mig av en av mina favorittexter... så här mitt i natten när jag borde sova...! :)





























Ovan en liten note to self som jag sparade ner imorse. Det gäller att tänka framåt. What will be will be och jag tror personligen att 2013 blir ett år att minnas.

"Just keep swimming, just keep swimming".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar