tisdag 4 december 2012

Min tisdag...

...började 06.15 när klockan ringde. Första PT-kunden i Höganäs 07.15, andra 08.20. Halv tio går bilen in till Berga där jag 10.00 startar seniorpasset. 11.10 blir det ett 45minuters pass på crosstrainern och därefter min TRX intropass på 30 minuter.
13.00 hämtar jag upp min älskade skrutt och beger mig hem för lite mat, undanröjning (undrar var all disk kommer ifrån... speciellt alla shakers... ?) lite bloggande och PT-planering. 15.20 beger jag mig ut på en långpromenad med Nikon och är hemma, rätt mör och trött i fötterna när klockan är 17.10.
18.20 beger jag mig åter till gym för en timmes gymintro och sedan en timmes hardcore ryggträning! Sällskap av Ola och Roger så det blev både roligt och intensivt och framförallt, för min del, tungt. Love love.

4 set rodd med rep
4 set hantelrodd upp till 30kg (tack vare remmar i slutet...)
Latsdrag smalt och brett - 3set
Vanlig rodd 3 set
3 set enhands kabeldrag neråt
3 set pushups i TRX som härligt avslut!

Nu är jag hemma för idag och det lutar åt att baaaara njuta i soffan med skrutten.

Gick förbi Hund&Katt på min 2-timmarspromenad med Nikon och ja, litet impulsköp men f-----n vad söt han blev!!! ♥♥♥


























Ha en trevlig tisdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar