söndag 9 december 2012

En pokal med hem

SÅ roligt det var! Och en tredjeplacering gav en
liten buckla att ställa i fönsterkarmen där hemma!



























Ja, det blev inte riktigt som jag tänkt med allt.... Nu blev jag ju riiiiiktigt taggad att få en ännu bättre placering nästa år, så det där jag skrev i förra inlägget om att det antagligen var sista tävlingen... NEJ... :)
Nu jäklar... det blir till att verkligen TÄNKA hur jag ska lägga upp detta inför tävlingen nästa år... jag vill jag vill jag VILL!

Lite bilder från festivalen, alltid roligare med bilder än pladder ju! Och nu HAR jag faktiskt en hel del bilder. Enjoy!



Mycket publik hade man också!





Vårt nya namn syns redan!



En gratis celsius innan tävlingen säger man inte nej till!



Seth visar rippen...




Regler...

Full fokus...




Väntar på resultatet...
En hälsning till mina tre supporters.






Lite happy :)


Och detta var det jag kom hem med! :)























Sen inte att förglömma, mina underbara supporters. :) Jag hörde inte mycket, men "LIIIINNNDAAAAA" hörde jag Helen ropa och, och Fanny gjorde vårt specialtecken i luften! Roger var min toppfotograf som gjorde att jag hade en massa bilder att välja på när jag kom hem! Tack för sällskap, pepp och bara för att ni är de underbara vänner ni är! ♥


Mina godingar!

Snyggingen.

Barnungen...

Charmtrollet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar