fredag 7 december 2012

Mot Götet

Imorgon bär det av mot Göteborg.
En heldag med vänner omringad av det jag älskar mest förutom min hund, - träning! :) Blir en lång dag men säkerligen superrolig! 14.30 går jag själv upp och tävlar, första och antagligen sista gången. Sen ska jag fokusera mer på att bli större istället för mängdreps. Känner att det är det jag vill satsa på egentligen. Men tävlingen ska bli kul, trots mina 62kg. Dessutom kanske man hinner provsmaka en del bars innan 14.30... så ska bli spänande att se vad vikten ligger på när det väl är dags. Vi får väl se om jag går ner efter tävlingen när jag inte längre "måste"! :) Spännande blir det i alla fall.

Förra årets publik vid SM i bänk, chins, dips och biceps. Känns tryggt...!
(vet INTE vem som tagit fotot, tog det på fitnessfestivalens hemsida!)



















Tänkte i min dimma att jag skulle kunna hinna in om en affär i Göteborg och få hem mitt absoluta MÅSTE varje jul... Men nej - det är ju LÖRDAG imorgon, och då har de stängt... :(
Det är svårt att fira jul utan, jag fullkomligt ÄLSKAR dessa pepparkakorna!

Har man inte provat dem så vet man inte vad man missar.... Tunna spröda pepparkakor med smak av apelsin... Extra goda när man doppar dem i några sekunder i vanlig jordgubbsaft eller hallonsaft... MMmmmmm!!!

























Fast ja, det är inte precis några proteinpepparkakor... de är ju inte nyttiga... :)

Idag har jag kört 3 övningar för ben (jag blir alltid HELT slut efter benpass... Hela kroppen känns dränerad på energi efteråt - i timmar... fick till och med sova MIDDAG vid 2-tiden idag... jisses...), 30 minuter crosstrainer och senare på dagen en och en halv timme TRX-pass. Trevligt. :)
Nu är det soffa och Cold case och TVÄTT... Sen nanna kudde för att vara utvilad imorgon!

Ha en riktig härlig fredagkväll OCH lördag!


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar