fredag 14 december 2012

2012 - 2013

Sovandes bredvid mig i soffan ligger den största kärleken i mitt liv. Jag är tjatig men ibland bubblar det bara över och jag måste få ut det.
Nyår närmar sig och jag har alltid mer och mer filosofiska tankar när man närmar sig en automatisk "nystart" på det viset. 2012 har varit antagligen det näst tuffaste året i mitt liv om man bortser från 1996 och jag har faktiskt stora förhoppningar på år 2013.
2012 gav mig möjligheten att jobba med det jag älskar, jag fick renoverat min stuga som är min alldeles egen tillflyktsort och jag har blivit medveten om vilket enormt nät av vänner jag har som verkligen bryr sig om mig; så året har trots vårens smärta ändå gett mig mycket att glädjas över.
 
 
 
 
Vissa saker jag måste påminna mig själv om OFTA i denna värld där allt alltid hadlar om tvåsamhet, det ÄR ok att vara singel, man ÄR värd något ändå. Händer ofta jag tänker att så inte är fallet men faktiskt så finns det många underbara människor som är singlar, vissa väljer det till och med själv. Det ÄR ok.
 
 
 
Sen har vi gymmet - den egna träningen. 2012 gav mig den högsta vikten jag haft sen 1998 men också en 3:e plats i SM i bodypress. Jag lärde mig mycket om mina egna prestationer på PT-utbildningen, hur jag ska pusha mig själv och självklart andra. Jag är duktig på gruppträning, entusiasmera och peppa, men bra kan alltid bli bättre och 2013 - då jäklar ska det fokuseras på gymmet. Gör man inget kan man inte klaga, och GÖR man - kan man bara få RESULTAT.
2013 - året av RESULTAT.
Vad är DITT ord för 2013?
 
 
 
 
 
Det var mina tankar en fredag som denna... Sov gott och hoppas ni får en underbar helg.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar