fredag 28 december 2012

En ledig dag

En ledig dag idag - två pass ska jag få till innan dagen är slut. Ett är avklarat, ett superhärligt bröst och axelpass på två lull-lulltimmar... Inte ofta jag har den tiden/möjligheten att lulla så...!
Underbara dag!

Julen har varit HELT fantastisk. Har jobbat en hel del, vilket inte gör något eftersom jag älskar det jag gör, och när jag väl blev ledig bar det iväg till stugan - jag och skrutten. VARFÖR åker man inte dit oftare undrar jag...? Jag blir fylld med ny kraft och ny energi varje gång jag är där.
Min första julafton utan Kalle klockan 15. Ovanlig känsla. Just precis då gick jag runt sjön och jag kan ju säga att jag var extremt ensam ute i naturen denna tid!
Underbart.

En del träning och har så klart hunnits med, till och med lite rehab med BOSU och annat tråkigt med långsamt utförande och många repetitioner... Lär dig älska rehab.... Jag jobbar på det.
Ikväll bär det iväg till Göteborg för att hämta upp min andra familj som kommer på besök från Umeå över nyår. Dessa kommande dagar - kärlek.... Enough said.

Mycket tankar kring det nya året 2013 - mitt år. Ännu mer fokus på träningen. Det är hittills det enda jag vet jag ska lova mig själv... Det löftet ger jag mig själv återkommande varje morgon numera. Fullt fokus. Fullt fokus.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar