torsdag 3 januari 2013

Nyår

Vilket underbart slut på året jag haft, och början på det nya - ännu bättre. Jag klagar INTE.

Min extrafamilj kom ner på besök från Norrbotten och jag är ALLTID lycklig när de är hos mig. Lika tomt blir det när de så klart när de åker. Men några underbara mysdagar hade vi ihop. Jag har laddat batterierna, fått ny energi och känner mig älskad igen. Inga kan få mig att må så bra som de kan. Nu är jag redo för det nya året. Ett stort tack till er för att ni alltid villkorslöst finns där för mig. Jag behövde detta. ❤











































Nyårsafton blev en magisk kväll. De flesta av de jag älskar fanns på plats och stämningen och maten var super. Man har inte precis hållit nere kalorierna men nu är det nytt år och det blir lite mer ordning igen. Klart man måste kunna njuta lite också. Balans.
Anna var på plats och gav mig en mycket uppskattad nyårspresent. Oväntat men trevligt. Bättre start på det nya året kunde man inte fått.
2013.
Det blir ett år att minnas tror jag.


Mitt nyårslöfte på att klara 75kg i bänkpress lyckades jag hålla. Nu har jag nya mål för 2013 och det är dags att börja jobba redan nu.

Vad har NI för träningsmål för 2013?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar