tisdag 15 januari 2013

Underbar dag!

Fler tomma tisdagar tack!
Verkligen underbart att ha möjligheten att göra precis vad man vill under nästan en hel vardag. Idag var en näst intill perfekt dag! :)=

Tre träningspass, det första bestående av 45 minuter crosstrainer och ynka 1km på löpbandet... Långsam rehab... suck, stön...
Lite extra rehab hemma med superroliga gummibandet. Nej, aldrig kul - men måste göras. Blir till att lägga in detta i soffan några kvällar i veckan så att man kan få igång löpningen ordentligt.

 



Pass nummer två bestod av tung träning för biceps och triceps. Faktiskt riktigt skönt att köra TUNGT... Länge sen jag gjorde det. Känns som man inte uträttar så mycket eftersom man gör så få repetitioner, men förhoppningsvis känns det imorgon ändå. 30 minuter crosstrainer tog jag som "uppvärmning" på det passet.

Pass tre - ett riktigt gött TRX-pass med många deltagare. Love it!


Posten i lådan var mindre rolig idag. Alla slog ihop sig och drabbade mig på samma dag... Isch.

 


Bara gilla läget och betala. Snart lön... eller nåt.


Det underbaraste med hela dagen var ALL quality jag hade möjlighet att lägga med mannen i mitt liv.
Mycket promenad, lek och stoj. Gillas. Lite bilder från dagens lufsande i snön fick jag ihop... Varför jag inte får med mig min RIKTIGA kamera begriper jag inte när det är sånt här väder... Kvaliteten hade blivit liiite bättre! Men men, bättre än inget!






Där! Nej, DÄR... Nej DÄR!!!

Man kan inte missta sig på var han varit och nosat!

























Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar